Tort 3 feluri de ciocolata

marți, 30 martie 2010


Dupa aceasta reteta. O minunatie de tort :X

Blatul:

- 60 g de migdale pudra
- 100 g zahar pudra (60+40)
- 20 g cacao
- 4 albusuri
- un varf de sare

Preincalziti cuptorul la 200 de grade C
Amestecati bine pudra de migdale(le-am dat pe masina de tocat carne) cu 6o g. zahar pudra si cacao.





Bateti albusurile spuma cu varful de sare si adaugati zaharul pudra putin cate putin (cele 40 g.)

Se amesteca albusurile cu pudra de migdale&zahar&cacao.

Turnati compozitia ,cam 1 cm grosime in forma pusa pe o hartie de copt si lasati-o la cuptor 15 minute(eu am pus la foc mic si a stat cam 30minute). Imediat ce ati scos blatul din cuptor, rasturnati si scoateti hartia.


Lasati-l la racit.

Crema:

Mousse de ciocolata alba:
- 200 ml frisca lichida
- 200g ciocolata alba
- 2g gelatina -1 foaie[ eu zic sa puneti cate 1 plic de gelatina pt fiecare crema]
- 100 ml frisca batuta

Mousse de ciocolata lapte:
- 200 ml frisca lichida
- 200 g. ciocolata cu lapte
- 1 foaie gelatina
- 100 ml frisca batuta
Se prepara ca mousse-ul de ciocolata alba

Mousse de ciocolata amaruie:
- 200 ml de frisca lichida
- 200 g ciocolata amaruie
- 1 foaie de gelatina
- 100 ml frisca batuta
Se prepara la fel ca mai sus
Cum se pregateste mousseu-ul de ciocolata?

Am pus la inmuiat in apa calduta gelatina.

Am pus pe foc frisca lichida si am dat-o in clocot.
Am adaugat ciocolata alba rasa[eu am bus bucatele de cate 2 patratele] si am amestecat sa se topeasca.
Dupa ce s-a intarit gelatina am turnat-o peste ciocolata alba.
frisca+cioco alba topita

frisca+cioco lapte topita

frisca+cioco amaruie topita

Lasati crema sa ajunga la temperatura camerei si adaugati frisca.
Asa se procedeaza pt fiecare crema.eu am facut asa(trebuie sa ai ceva vase).Am luat 3 cratite si am masurat cate 200ml frisca lichida.Am facut crema cu cioco alba apoi am pus la racit, apoi crema de cioco cu lapte, apoi la racit, apoi cu cioco amaruie si am pus la racit.
Apoi am masurat in 3 ulcele cate 100ml de frisca si am mizat-o si am pus-o la frigider pana s-au racit cremele.

Apoi am pus cele trei creme peste blatul racit si l-am dat la frigider cateva ore.




Feliuta:

*OBSERVATIE:dupa ce se pune fiecare crema peste blat sa puneti la congelator pt 10 minute sa se intareasca crema.apoi puneti cea de a doua crema, iar la frigider si apoi cea de a treia crema

Pofta buna!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Gatitul pentru incepatori Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino