Pizza Portobelo

sâmbătă, 27 martie 2010


Reteta South Beach: 764cal 2 portii

Ingrediente:

250g de ciuperci curatate fara codite
1 vf cutit de sare, piper
5 felii de hochland fitness
1-2 rosii
300g piept de pui
cateva masline

Mod de preparare:

-am taiat pieptul de pui bucatele, l-am condimentat, l-am pus intr-o tigaie in care am pus si o cana de apa.am lasat pe foc pana a fiert

-intr-o tava unsa cu ulei se aseaza ciupercile(spalate si curatate) in cerc cu susul in jos; se pune sarea si piperul

-se aseaza rosiile taiate pe lung

-se pune carnea maruntita&maslinele

-se pun feliile de branza topita

-se da la cuptor pana se topeste branza


Pofta buna!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Gatitul pentru incepatori Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino